مصاحبه آرشیو خبر ها
نقد غیرمنصفانه در مورد رونالدو کاملاً ناعادلانه است

نقد غیرمنصفانه در مورد رونالدو کاملاً ناعادلانه است

کریستیانو رونالدو پس از اوج‌گیری انتقادات از او پس از دیدار مقابل پورتو نیاز داشت تا به همه نشان دهد یک ابر قهرمان است و دوست ندارد زیر امواجِ انتقادات قرار داشته باشد. قرار دادن دست در کنار گوش توسط او پس از هت‌تریک در مقابل دوربین‌ها پاسخی به منتقدانش بود؛ پیامی از زمین برای کسانی که خارج از زمین هستند؛ برای اینکه بدانند همگی «اشتباه» می‌کنند!

 

لوچانو موجی مدیر اسبق باشگاه یوونتوس در این رابطه گفت:

 

اما شاید کریستیانو نباید تا این اندازه عصبانی می‌شد. بازیکنی در اندازه‌های او نباید از نقدها و نظرات هواداران و تحلیل‌گران برآشفته شود. چاره‌ای نیست جز آنکه همه ما بپذیریم که یووه در بازی برگشت مقابل پورتو به خاطر خطای انسانی گل دوم را خورد و این ابداً نیازی به حاشا کردن ندارد.

 

وی افزود:

 

من از همان ابتدا با خرید او مخالف بودم و باور داشتم بار مالی سنگینی بر دوش باشگاه خواهد داشت؛ شاید در 34 سالگی بیش از آنکه یووه نیازمند او بود، رونالدو بود که به یوونتوس نیاز داشت. من هم معتقدم یوونتوس با او همان عناوینی را به‌دست آورد که وقتی CR7 در رئال‌مادرید بود کسب می‌کرد با این تفاوت که آن موقع یووه گاهی به فینال لیگ قهرمانان می‌رسید اما امروز در مرحله یک هشتم نهایی حذف می‌شود.

 

مدیر موفق یوونتوس در سال های دور در پایان گفت:

 

با این همه اینها اما دلیل نمی‌شود که کلاس و اعتبار او به آسانی توسط هواداران و منتقدین زیر سوال قرار بگیرد. طرفداران همانطور که از تماشای حضور او در یوونتوس و گلزنی‌هایش لذت می‌برند باید در سایر احوالات نیز حمایت‌های خودشان را دریغ نکنند؛ نقد غیرمنصفانه در مورد او کاملاً ناعادلانه است.

 ارسالی از : حامد وحیدی / انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: